Haal betere studieresultaten in minder tijd door optimaal gebruik van je brein!

Breinvriendelijk Studeren via de MaxaM Studiemethode

Wat is de MaxaM Methode?

  • Traditioneel onthouden

    Wist je dat wanneer we vakliteratuur bestuderen we binnen 24 uur zo’n 70 tot 80% van wat we gelezen hebben weer vergeten? Dat we binnen een maand tijd 97 tot 98% vergeten? De traditionele manier van informatie begrijpen en onthouden, door te lezen en herlezen en rijtjes in het hoofd stampen, is voor de meeste ondernemers een ware nachtmerrie en stellen we tot het laatste moment uit.

  • Breinvriendelijk Onthouden

    De MaxaM Methode is een revolutionaire nieuwe manier van informatie opnemen, begrijpen en onthouden. Dit op basis van hoe het menselijk brein en geheugen werkt. Het is bedacht door geheugenexpert Frans Duijts. Beter onthouden is ongelooflijk makkelijk. Pas de MaxaM Methode toe om door te groeien tot de autoriteit op jouw vakgebied met alle parate vakkennis, feiten en cijfers in jouw brein.

Voor meer dan alleen maar een studieboek:

  • Bij presentaties, onderhandelingen en rechtzaken: perfecte dossier- en vakkennis met alle gegevens paraat in je geheugen zonder noodzaak van papieren aantekeningen
  • Bij klanten en netwerken: de namen, gezichten en aanvullende informatie zoals verjaardagen, adressen, zakelijke en persoonlijke informatie perfect en makkelijk onthouden
  • Voor vak-, dossier- en productkennis: sneller inzicht verkrijgen en makkelijk alle feiten, data, cijfers, vaktermen, teksten en tabellen uit het hoofd onthouden zonder uren stampwerk
  • Voor zakenreizen en voor je plezier: snel buitenlandse woordjes in je hoofd zetten, citaten onthouden of zelfs een compleet nieuwe taal leren en een geweldige indruk maken
  • Voor het gemak: een rij- / vaarbewijs of vliegbrevet te halen en al je wachtwoorden, pincodes, persoongegevens, bankrekening- en alarmnummers uit het hoofd te kennen

Hoe is het tot stand gekomen?

Zo groeide ik op in een ondernemersgezin en trainde ik m'n geheugen...

Frans DuijtsAls kind zijnde ging ik in de vakanties al mee met m'n vader naar het werk. Hij had een aannemingsbedrijf in kabel- en grondwerk. Met hard werken en met veel inzet wist hij in de loop der jaren iets moois op te bouwen.

Zelf had hij nooit de kans gehad om te studeren en wilde dat mij en m'n zussen dus absoluut niet ontzeggen. Op de middelbare school was ik echter een middelmatige leerling. Ik las drie of vier pagina’s en vroeg me vervolgens af wat ik eigenlijk gelezen had. M'n moeder gaf aan slim genoeg was en als ik wilde makkelijk het gymnasium kon volgen. Echter ik was uren bezig rijtjes in m’n hoofd te stampen en niet alleen was dat stomvervelend, ook had het weinig nut.

Bij het leren wist ik zeker dat ik de stof kende en haalde vervolgens de toetsen onvoldoendes. Ik begreep niet hoe het mogelijk was dat ik slim was en toch die stomme feiten maar niet kon onthouden. Frustratie een een jaar blijven zitten waren het gevolg.

Gelukkig had ik ook nog een andere focus, iets waar ik dagelijks uren mee bezig was. Sport was m'n passie en mijn ambitie was om professioneel judoka te worden. Echter op 13-jarige leeftijd brak ik m'n been op een hele nare manier en moest ik m'n sportcarrière vaarwel zeggen. Het was toen dat ik een boek cadeau kreeg over Snellezen & Geheugentraining.

 

 

Dit was m'n eerste kennismaking met kennis over het brein en dat veranderde m'n leven. Het jaar dat ik bleef zitten stond ik gemiddeld een 3,1. Na het lezen van het boek was het trainen van m'n brein m'n passie, zo niet een ware obsessie.

Ik zat na schooltijd alleen nog maar in de bibliotheek en las alles wat ik maar kon vinden over het menselijk brein; snellezen, mindmappen, geheugentraining, neurologie, psychologie en nog veel meer.

Met vallen en opstaan ontwikkelde ik een revolutionaire methode om informatie sneller op te nemen, beter te begrijpen en veel beter te onthouden. Hierdoor ging m'n studietijd met de helft naar beneden en veranderde ik van een middelmatige leerling stapsgewijs in een student die met gemak negens en tienen haalde.

Mijn kennis van de afgelopen 20 jaar over het optimaal gebruiken van je brein heb ik vormgegeven in deze unieke methodiek. Ik richt me hiermee op mensen die gedreven zijn om het beste uit zichzelf te halen zodat zij in hun eigen vakgebied de expert worden die in ze zit.

De methodiek heb ik zo opgezet dat iedereen deze makkelijk eigen kan maken en direct met verbazingwekkende resultaten in de praktijk kan toepassen.

Waarom zou ik via de MaxaM Methode leren?

  • Sneller

    Neem tot wel 500% sneller de nodige vak-, dossier- en productkennis op en laat het beter beklijven.

  • Beter

    Ik ga je niet vertellen hoeveel beter de MaxaM Methode is dan al het andere wat er in de markt is. Ik wil dat je dit zelf ervaart.

  • Leuker

    Heb je ook zo’n hekel aan rijtjes stampen en eindeloos herhalen? We maken onthouden een stuk leuker met de MaxaM Methode.

  • Makkelijker

    Had je op school net als veel andere ondernemers Leerproblemen, AD(H)D, Dyslexie, Dyscalculie? Dankzij de MaxaM Methode krijg je de handleiding van je brein en wordt alles ineens een heel stuk makkelijker.

Wat zijn de ervaringen van anderen?

Katja Schuurman Katja Schuurman, Programma: Katja's Bodyscan

Katja Schuurman heeft van mij geheugentraining gekregen voor haar programma Katja's Bodyscan. In de uitzending namen we de proef op de som en moest ze de voor- en achternamen onthouden van 50 mensen. Klik hier om de video te bekijken. Bekijk vanaf minuut 18 en daarna vanaf minuut 32 om de training en de resultaten te zien.

Katja Retsin Katja Retsin, Programma: Café Corsari

Katja Retsin heeft van mij geheugentraining ontvangen waarna ze live in de uitzending getest werd. Bij de ingang gaf ze bezoekers een hand en moest van iedereen de voor- en achternaam onthouden. Klik hier om de video te bekijken en de training en resultaten te zien.

Sjoerd Dijkstra Sjoerd Dijkstra, Universiteit Tilburg + WK Roeien

'Als student fiscaal recht moet je up to date zijn. Met de altijd snel veranderende fiscale regelgeving, betekent dit vaak veel lezen. Met de cursus van Frans hoopte ik mijn leessnelheid te verhogen met het behoud van mijn begrip. Het resultaat is verbluffend. Frans heeft me niet alleen in korte tijd veel sneller leren lezen, maar ook op een leuke manier inzichtelijk gemaakt hoe de hersenen werken, waardoor ik gelezen teksten ook beter onthoud. Ik raad alle studenten die veel moeten lezen de cursus van Frans aan. Zijn cursus snellezen bespaart je zeeën van tijd!"

Conny van Leest Conny van Leest, RekenMaar

“Geruime tijd na de cursus die je bij mij in de praktijk gegeven hebt, wil ik je toch even de resultaten meegeven. M.n. die van onze dochter Christianne. Eerdere schooljaren maakte ze enorm veel huiswerk, met matig resultaat. Tot vorig schooljaar was ze de 'slechtste' van haar vriendinnengroep. Waar ze vorig jaar het snellezen heeft opgepakt, is ze dit schooljaar gestart met het vooruit mindmappen van de hoofdstukken bij de verschillende vakken. Ook leert ze woorden door er plaatjes aan te verbinden. Het resultaat: ze haalt zeer mooie resultaten (ruim 7 gemiddeld), ze haalt nu de hoogste punten van haar vriendinnengroep! Dit terwijl ze nog tijd over heeft om veel te dansen, te werken, uit te gaan. De cursus hebben we dus precies op tijd gevolg en de belofte die je deed kwam uit. Wilde je dit toch even meegeven. Succes met je cursussen. Met vriendelijke groet, Conny van Leest''

Monique van der Burg Monique van der Burg, Hogeschool van Amsterdam

“Toen de groep eerstejaars studenten waar Frans een workshop aan gaf over het scheiden van hoofd- en bijzaken en effectief studeren, maar vragen bleef stellen en continu geboeid was heb ik Frans nogmaals ingehuurd om hier een vervolg aan te geven. Zoveel enthousiasme van eerstejaars studenten, dat is een teken dat hij inhoudelijk sterk is en zich ook nog eens goed in kan leven in de doelgroep! We houden contact over eventuele vervolgmogelijkheden!”

Iris Zonneveldt Iris Zonneveldt, Treams

Onlangs heb ik een cursus gevolgd bij Frans. Frans is een enthousiaste en geduldige trainer die me veel heeft kunnen leren over mijn 'brein', en hoe ik mijn geheugen optimaal voor me kan laten werken. Ik vond het superleuk om te doen en wil hem bij deze graag warm aanbevelen. Ben of ken je iemand die er baat bij heeft om meer, beter of sneller zaken te onthouden, neem dan eens contact op met Frans. Naast geheugentraining kan hij je ook helpen met andere vormen van breinonderwijs. Zo heeft hij ook een kennis van mij geholpen om sneller te leren leren, dit bleek zeer waardevol want zijn studieresultaten waren hierna beduidend beter.”


Voordat u gaat:

Download gratis het whitepaper ’07 Tips voor hogere productiviteit’ [app, tools & tricks] om direct uw productiviteit te verhogen.

Ik respecteer uw privacy en uw gegevens blijven 100% privé.